Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
BIP - Gmina Kostomłoty
Bip - Strona główna

Urząd Gminy

Konsultacje społeczne

Organy

Prawo lokalne

Podatki i opłaty »

Uchwały Rady »

Zarządzenia Wójta »

Budżet »

Sprawozdania finansowe

Zamówienia publiczne »

Archiwum przetargi »

Plan postępowań o udzielenie zamówień

Organizacje pozarządowe »

Wolne stanowisko pracy

Opinie RIO/KONTROLE

Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kostomłoty

Plany miejscowe

Dziennik Ustaw

Monitor Polski

Dziennik Urzędowy WD

Ewidencja działalności gospodarczej

Akty prawa miejscowego

Rejestr działalności regulowanej - odbiór odpadów

Działalność lobbingowa

Petycje

Opieka nad dziećmi do lat 3

Dostępność

Koordynator ds. dostępności

RADA SENIORÓW

Ochrona danych osobowych

Cyberbezpieczeństwo

Efektywność energetyczna Gminy

Standardy Ochrony Małoletnich

Rejestr Instytucji Kultury

walidacja css walidacja html
Strona główna » Koordynator ds. dostępności » Koordynator ds. dostępności
A A A

Koordynator ds. dostępności: Koordynator ds. dostępności

 

Koordynator do Spraw Dostępności – Pan Tomasza Więckowski,  e-mail: koordynator_dostepnosc@kostomloty.pl

 

 

Zespół do Spraw Dostępności:

 

1) Beata Mamczarz                           tel. 713967263; e-mail: promocja@kostomloty.pl

2) Loreta Janta-Genschmer              tel. 713967252; e-mail: planowanie@kostomloty.pl

3) Janusz Bartoszewski                     tel. 713967258; e-mail: budownictwo@kostomloty.pl

4) Rafał Czarnecki                            tel. 713967260; e-mail: rafal@kostomloty.pl

 

 

Do zadań Zespołu należy w szczególności:

1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy,

2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności

osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu

dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze

szczególnymi potrzebami;

3) monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi

potrzebami,

4) identyfikacja potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami,

5) wykonanie inwentaryzacji gminnych obiektów publicznych oraz określenie minimalnych wymagań

w zakresie zapewnienia ich dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami,

6) prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności oraz zasad projektowania uniwersalnego,

7) przygotowanie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie

z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi

potrzebami.

Dokumenty do pobrania:
ZARZĄDZENIE NR 625/22 WÓJTA GMINY KOSTOMŁOTY z dnia 28 grudnia 2022 r. w sprawie powołania Koordynatora do Spraw Dostępności w Urzędzie Gminy Kostomłoty oraz Zespołu do Spraw Dostępności
(wprowadził: Beata Mamczarz 2023-01-30 15:22:39)
rozmiar pliku: 251.6Kb

drukuj pobierz pdf    

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz